6.3.07

¿Se puede vivir de comer sólo manzanas?

6 comments:

wonderwoman said...

Ni de broooma!!!!!
Si només "comieramos manzanas", fariem cara de "manzana"... i ens hauríem de perdre un dels millors plaers que tenim?? (a part del que esteu pensant) la cuina casolana!!
- Visca la paella de la mama dels diumenges
- Els pastissos de poma
- El fricandó amb sanfaina
- L'escudella
- Pa amb tomàquet, embotits, torradetes i All i oli!
- Peix al forn amb patates
- Graellada de verdures
- Calçotada (quan hi anem, per cert??)
- ...

Anonymous said...

¿Se puede vivir sin nada?

glaire said...

Wonder, calçotada present! ;)

Ina, ¿estàs comparando las manzanas con la nada?! A tu pregunta, evidentemente NO ... por suerte, tú me tienes a mi!

Hablando de Fast Food:

... siendo irrespetuosos con la comida: ¡la conciben como mero carburante humano! Y, así, atentan contra las sutilezas de la gastronomía y la cultura locales ... soy gastrónomo, ¡no un zampón al que le importa un bledo cómo ha llegado al plato esa comida! ... el siglo XX arrancó con una exaltación de la velocidad, paradigma que nos ha llevado a robar el alma de la comida ... el Slow Food propone que en el siglo XXI reaccionemos: que fomentemos la lentitud, la amistad, la poesía, la tertulia, la calma, el buen gusto, la calidad de lo humilde, paladeándolo todo. O acabaremos envenenándonos con los penosos alimentos producidos por nuestra codicia ...

¿Realmente habla de comer?

abel said...

Slow food? Si faig un ou ferrat a foc lent? No barregem peres amb pomes que surtirem fet un suquet.
Mmmm, parlant de sucs, on hem deixeu els suc de pastanaga, poma, meló? Es un dels plaers que tenim, com diu la wonderwoman. I pa gustos los colores i sabores, aixi que cadascú el seu. El meu es aquest ben fred.
P.D.: No vull fer propaganda, pero "el fresco" no se si es una cadena de restaurants o que però hi ha més d'un per bcn que jo sapiga, es considera fast food? Pq el meu dubte ve de que tens el menjar, de tota mena i a més hand-made, apunt per servir i menjar.

P.D.II: Podriem fer una classificació del menjar fet de forma manual o automaticament per un robot. A maneta o automatitzat?

glaire said...

Calçots!!! On?

Anonymous said...

Cuanta tentación...
Anonimoussssssss