8.5.06

Cumple Jo & Glò 05/06

LA FLOR I EL FLORERO ES FAN GRANS

Gràcies als que veu assistir (un mèrit afegit tal i com estava Barcelona per circular entre feries d'abril, avionetes, curses del corte inglés i rues del barça) i als que no veu assistir però us veu recordar de nosaltres i ens veu trucar també. Gràcies als que em veu enviar missatges d'sms varis i també als que em veu escriure mails (per cert, algun que altre molt curradet). Gràcies als que vaig anar a veure i als que em van venir a visitar ... en general, gràcies a tots els que ens dediquessin uns segons de les seves vides ... I gràcies sobretot, tenint en compte que també va ser el seu dia, a les mares que ens van parir ara ja fa alguns anyets, perquè són elles les que han fet possible que arribessim a estar allà (encara que fós una hora i mitja més tard)!


Un petó a tots d'una bella vella (o serà vella bella?)!

7 comments:

wonderwoman said...

A mi m'agradava la foto que estavem perdudes i atrapades en el asfalto, jo intentant conduint i mirant el mapa, i tu... fent fotos! Així arribem hora i mitja tard, quina ajuda!!! A part d'això com ja t'he dit, espero continuar fent cafès plens de converses sense sentit.
Un petonas!!

Anonymous said...

I dale amb lo de les converses sense sentit ... que jo el que parlo, ho parlo amb moooooolta coherència, valens? Pos si la vols, ja penjaré la fotito que me demanes!!!

abel said...

Vec que no soc el unic que creu que hi han estones sense sentit.
Pero el dissabte si hi havia sentit, no?
Vaig veure una foto d'algu fent una lluvia dorada, l'inalambric amb les seves ironies, pero sap com fer riure hasta al més soso.
La glaire que no s'acaba els plats, ni el de "postrins"...
En fi, detalls els que vulgueu, si hi ha curiositat hi ha sentit, ho creus aixi Wonderwoman?

Anonymous said...

... i no sé perquè però vas ser l'únic que vas enganxar a la primera de què anava la foto ... molt bon ull per depen quines coses!!! Només per això, et dec la foto, però serà per mail per no ferir susceptibilitats (la wonderwoman em mataria si pengés algo així per aquí, oi?).

Anonymous said...

Caram! Quina festa!!! Amb lluvia dorada i tot!!!! Una gran celebració a l'alçada d'uns aniversaires molt especials!!! Moltes felicitats glaire i ina!!!!!
I molts petons i abraçades a la resta.

PD. Els internautes clamen per verue la foto de la lluvia...

wonderwoman said...

La lluvia dorada és privada i instransferible, tot i que ja va ser pública per uns moments el dissabte... La curiositat és un dels motors que mou el món, que tingui sentit o no, ja depèn de l'interlocutor!

Anonymous said...

Felicidades Glairem aunque ya te felicité en tu momento, lo vuelvo ha hacer. ¿Por eso no te cansaràs de mi verdad?
Wonder, que de ti tampoco me olvido pero ya sabes quien me llama a mi!

Otra cosa, ¿que os pasa a todos con la lluvia dorada? El Abel este en todos los comentarios hace referencia! ¿Quereis que me mee encima? a lo mejor le gusta! Por favor, no seais tan escatalogicos...